Skip to main content

Terapeuci

Start -> O nas

Paulina Adamczyk

Neurologopeda

Moja przygoda z logopedią rozpoczęła się od magisterskich studiów polonistycznych. Wtedy właśnie zdałam sobie sprawę, że język jest żywy, ciągle się zmienia i nas określa. Idąc za moimi zainteresowaniami ukończyłam podyplomowe studia z logopedii, a następnie neurologopedii na UMCS w Lublinie. Dopełnieniem studiów stały się również szkolenia i superwizje z zakresu terapii słuchowej metodą Johansena IAS. Od kilku lat zajmuję się słuchową terapią dzieci i dorosłych metodą Johansena IAS. Jestem również neurologopedą i pracuję z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, niepełnosprawnością, opóźnionym rozwojem mowy oraz wadami wymowy w wieku przedszkolnym i szkolnym. Swoją wiedzę i kwalifikacje zdobywam biorąc udział w warsztatach i szkoleniach. Ukończyłam
  • Certyfikowany kurs terapii Johansena IAS
  • Szkolenie z zakresu narzędzia M-CHAT-R odnoszącego się do wczesnego wykrywania autyzmu
  • Trzystopniowy Kurs Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobami z autyzmem
  • Zaburzenia rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Terapia neurologopedyczna w zakresie wczesnych funkcji orofacjalnych noworodków i niemowląt
  • Strategie postępowania diagnostyczno-terapeutycznego w obszarze oralnych funkcji pokarmowych, motorycznych i  sensorycznych u dzieci
  • Warsztaty masażu logopedycznego prowadzone przez Annę Regner
  • Kurs – Wykorzystanie elementów metody Verbo-Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej cz.1
  • Warsztaty masażu twarzy
  • Kurs symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania
  • Kurs języka migowego I., II. i III. stopnia
Ciągle poszerzam swoją wiedzę w zakresie terapii logopedycznej i terapii metodą Johansena, ponieważ moja praca stała się moją życiową pasją. 
Paulina Adamczyk

Agnieszka Zielkowska

Neurologopeda

Absolwentka studiów magisterskich i podyplomowych w WSKIMS im. Jerzego Gedroycia w Warszawie, na wydziale logopedii i neurolopopedii.
Prowadzę terapię dzieci i młodzieży z zaburzeniami komunikacji językowej oraz zaburzeniami artykulacyjnymi. Pracuję z dziećmi ze spektrum autyzmu, w tym z zespołem Aspergera oraz z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, alalią, afazją, niedosłuchem, opóźnionym rozwojem mowy. Mam doświadczenie w pracy z osobami dorosłymi, prowadzę terapię po udarach i wylewach oraz terapię jąkania. Mam doświadczenie w terapii karmienia oraz w masażu logopedycznym. Prowadzę terapię miofunkcjonalną.
Agnieszka Zielkowska

Katarzyna Andrychowska

Jestem certyfikowanym Terapeutą i Diagnostą Integracji Sensorycznej, pedagogiem specjalnym, oligofrenopedagogiem, terapeutą ręki, trenerem TUS, nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Mam dwunastoletnie doświadczenie w pracy z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, zaburzeniami ruchu oraz ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. W związku z tym, że praca jest moją pasją, nieustannie podnoszę swoje kwalifikacje poprzez udział w licznych kursach i szkoleniach.
W Strefie Rozwoju zajmuję się diagnozą i terapią zaburzeń procesów integracji sensorycznej oraz konsultacjami z zakresu integracji sensorycznej.
W pracy kieruję się indywidualnym i holistycznym podejściem do każdego dziecka, co pozwala na postawienie prawidłowej diagnozy i dobranie odpowiednich form terapii.
Prywatnie jestem spełnioną mamą, miłośniczką zwierząt, ogrodnictwa i zdrowego stylu życia.
Katarzyna Andrychowska

Aneta Próchniewicz

Jestem magistrem fizjoterapii, terapeutką Integracji Sensorycznej, pasjonatką sportu oraz trenerem kickboxingu. 
Moja przygoda z fizjoterapią zaczęła się na sali treningowej, kolejnym krokiem było zrobienie kursu masażu sportowego, a na końcu znalazły się studia w Wyższej Szkole Rehabilitacji oraz kurs I i II stopnia Interacji Sensorycznej.
W przeszłości prowadziłam również zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 3-5 lat w klubie Akademia Lwa Bemowo. 
Jako fizjoterapeuta pracuje w przychodni rehabilitacyjnej na Bemowie. Zajmuje się indywidualną pracą z pacjentem dorosłym oraz dzieckiem, integracją sensoryczną, kinezyterapią oraz fizykoterapią. 
Aneta Próchniewicz

Marta Kozłowska

Jestem diagnostą i terapeutą Integracji Sensorycznej, terapeutą ręki , pedagogiem specjalnym. Ukończyłam Akademię Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, a także dwustopniowy kurs Diagnoza i Terapia Integracji Sensorycznej, oraz Kurs Terapii Ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia. Cały czas staram się zgłębiać swoją wiedzę i jestem w trakcie studiów podyplomowych z Integracji Sensorycznej.
Prowadzę diagnozę i terapię indywidualną dzieci z różnymi trudnościami z zakresu integracji sensorycznej oraz terapię ręki. Do każdego dziecka podchodzę indywidualnie. Staram się jak najlepiej poznać dziecko, nawiązać dobrą relację, żeby proces terapeutyczny przebiegał w przyjaznej atmosferze.
Bardzo chętnie pracuję z dziećmi z autyzmem, zespołem Aspergera, oraz z dziećmi z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Praca z dziećmi daje mi ogromną satysfakcję i radość.
Prywatnie jestem mamą dwóch wspaniałych synów. Czas wolny spędzam aktywnie z rodziną na wycieczkach i podróżach.
Marta Kozłowska

Gabriela Cieślikowska

Jestem fizjoterapeutką dzieci. Moją pasją jest również fizjoterapia i aktywność fizyczna kobiet.
To co najbardziej lubię w pracy z dziećmi, to kreatywność i niepowtarzalność każdego z nich. Doskonale swoje umiejętności oraz poszerzam kwalifikacje, aby uzyskać satysfakcje zawodową.
W mojej pracy stosuje terapię dostosowaną indywidualnie do potrzeb dziecka (pacjenta), pomogę w przypadku: wad postawy, stóp, kolan, a także w przypadku poprawy ogólnej koordynacji i równowagi i wzmocnienia siły mięśni i wydolności dziecka.
Uwielbiam aktywnie spędzać czas na spacerach z moim pieskiem, a jazda na rowerze pozwala mi się odprężyć po całym dniu. Nie wyobrażam sobie dnia bez filiżanki czarnej, świeżo zmielonej kawy.
Gabriela Cieślikowska

Anna Piłacik

Jestem absolwentką Medycznej Szkoły Policealnej nr 4 im. Edmunda Biernackiego w Warszawie na kierunku ortoptystka oraz Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie na kierunku terapia pedagogiczna oraz rehabilitacja wzroku słabowidzących.
Od kilku lat zajmuje się leczeniem zeza i niedowidzenia oraz innych zaburzeń widzenia obuocznego i akomodacji. W szczególności skupiam się na prowadzeniu terapii widzenia u dzieci i młodzieży. Moje główne zainteresowania obejmują wpływ zaburzeń narządu wzroku na trudności w nauce.
W swojej pracy skupiam się na interdyscyplinarnym podejściu do pacjenta. W ramach tego ukończyłam kurs terapii ręki i zaburzeń motoryki małej I i II stopnia oraz kurs neurofizjologicznych podstaw integracji sensorycznej. W swojej pracy wykorzystuje również programy słuchowe Therapeutic Listening®- Quickshifts oraz słuchawki kostne – Forbrain.
W praktyce zawodowej dodatkowo zajmuje się prowadzeniem wykładów i zajęć praktycznych na kierunku ortoptystka w szkołach policealnych. Jestem również diagnostą pedagogicznym w poradniach psychologiczno-pedagogicznych, m.in. diagnozuje dzieci pod kątem dysleksji, dysgrafii i dysortografii. Prowadzę też szkolenia z zakresu zależności wzroku i trudności szkolnych.
Anna Piłacik

Agata Rojek-Mróz

Aktualizacja opisu
Agata Rojek-Mróz
Agata Rojek-Mróz