Terapeuci

Start -> O nas

Magdalena Kalisz

Psycholog kliniczny, terapeuta metody Tomatisa, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej

Jestem psychologiem klinicznym, terapeutą i diagnostą procesów integracji sensorycznej, terapeutą metody Tomatisa oraz trenerem zajęć Smyko-Multisensoryki. Od zawsze fascynują mnie dzieci, ich postrzeganie świata, to w jaki sposób wchodzą w relacje i ich możliwości rozwoju. Moją wielką pasją jest wspieranie ich w tym procesie. Prywatnie jestem mamą dwójki wspaniałych dzieci - dziewczynki i chłopca w spektrum autyzmu. Odkąd pojawili się w moim życiu, moją misją jest sprawiać, by mogli szczęśliwie funkcjonować w tym sensorycznie trudnym dla nich świecie. Dzięki właściwej zabawie, zajęciom ruchowym, odpowiedniej muzyce i masażom, można bardzo wiele osiągnąć. Ten prywatny aspekt całkowicie określa  moją rolę terapeuty w pracy z dziećmi. Doskonale rozumiem trudności z jakimi borykają się rodzice dzieci z problemami rozwojowymi i sensorycznymi.  Żeby wyjść na przeciw potrzebom dzieci, stale  rozwijam się jako terapeuta. Aktualnie razem z moim czworonożnym przyjacielem, szkolimy się pod kątem dogoterapii. 
Poza pracą jestem miłośniczką górskich wędrówek i spacerów z psem po lesie. W domu bardzo lubię gotować, czytać i grać w gry planszowe :) 

Paulina Adamczyk

Neurologopeda

Moja przygoda z logopedią rozpoczęła się od magisterskich studiów polonistycznych. Wtedy właśnie zdałam sobie sprawę, że język jest żywy, ciągle się zmienia i nas określa. Idąc za moimi zainteresowaniami ukończyłam podyplomowe studia z logopedii, a następnie neurologopedii na UMCS w Lublinie. Dopełnieniem studiów stały się również szkolenia i superwizje z zakresu terapii słuchowej metodą Johansena IAS. Od kilku lat zajmuję się słuchową terapią dzieci i dorosłych metodą Johansena IAS. Jestem również neurologopedą i pracuję z dziećmi z zaburzeniami rozwojowymi, niepełnosprawnością, opóźnionym rozwojem mowy oraz wadami wymowy w wieku przedszkolnym i szkolnym. Swoją wiedzę i kwalifikacje zdobywam biorąc udział w warsztatach i szkoleniach. Ukończyłam
  • Certyfikowany kurs terapii Johansena IAS
  • Szkolenie z zakresu narzędzia M-CHAT-R odnoszącego się do wczesnego wykrywania autyzmu
  • Trzystopniowy Kurs Stosowanej Analizy Zachowania w pracy z osobami z autyzmem
  • Zaburzenia rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie
  • Terapia neurologopedyczna w zakresie wczesnych funkcji orofacjalnych noworodków i niemowląt
  • Strategie postępowania diagnostyczno-terapeutycznego w obszarze oralnych funkcji pokarmowych, motorycznych i  sensorycznych u dzieci
  • Warsztaty masażu logopedycznego prowadzone przez Annę Regner
  • Kurs – Wykorzystanie elementów metody Verbo-Tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej cz.1
  • Warsztaty masażu twarzy
  • Kurs symultaniczno-sekwencyjnej nauki czytania
  • Kurs języka migowego I., II. i III. stopnia
Ciągle poszerzam swoją wiedzę w zakresie terapii logopedycznej i terapii metodą Johansena, ponieważ moja praca stała się moją życiową pasją. 

Patrycja Zdrojewska

Psycholog

Jestem absolwentką Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS o specjalności psychologia kliniczna. Swoją drogę zawodową związałam z pracą z dziećmi oraz z młodzieżą, ponieważ lubię odkrywać ich potencjał, patrzeć jak się rozwijają i odkrywają siebie. W życiu kieruję się podejściem, że nie ma rzeczy niemożliwych i zawsze można znaleźć drogę, aby osiągnąć wyznaczony cel, co też przekładam na pracę z dziećmi i młodzieżą.
Specjalizuje się w treningach umiejętności społecznych oraz treningach funkcji poznawczych, podczas których wykorzystuję techniki arteterapii oraz mindfulness.