Zapraszamy dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym na zajęcia z terapii pedagogicznej prowadzone niekonwencjonalnymi metodami.
Dla dzieci w wieku od 3- 13 lat:
z widocznymi brakami w osiągnięciach w nauce , niepowodzeniami zazwyczaj wiążącymi się z trudnościami w czytaniu, pisaniu, liczeniu i innych czynnościach szkolnych (dysleksją, dysortografią, dysgrafią, dyskalkulią)
u których występują nieprawidłowości i opóźnienia rozwojowe ( dziecko nie osiąga dojrzałości przewidzianej dla normy wiekowej- w tym dojrzałości przedszkolnej i szkolnej)
z zaburzeniami koordynacji wzrokowo- ruchowej
z problemami w zakresie spostrzegania wzrokowego ( percepcja wzrokowa)
z problemami w zakresie spostrzegania słuchowego ( percepcja słuchowa)
z trudnościami w czytaniu ( płynność oraz rozumienie czytanego tekstu)
z trudnościami w stosowaniu zasad ortografii podczas pisania
z problemami z koncentracją uwagi
z innymi trudnościami w zakresie edukacji przedszkolnej oraz szkolnej, gdzie konieczne jest wyrównanie braków w podstawowych umiejętnościach
Praca z dzieckiem polega na korygowaniu zaburzeń poprzez:
Usprawnienie analizatora słuchowego (nauka czytania z wykorzystaniem słuchawek Forbrain®)
Odpowiednie stymulowanie rozwoju funkcji psychomotorycznych z elementami integracji sensorycznej ( integracja odruchów, terapia ręki itd. )
Warto skorzystać z terapii, jeżeli:
Występują nieprawidłowości i opóźnienia rozwojowe (dziecko nie osiąga dojrzałości przewidzianej dla normy wiekowej – w tym dojrzałości przedszkolnej i szkolnej)
widoczne są braki osiągnięć w nauce, niepowodzenia zazwyczaj wiążące się z trudnościami w czytaniu, pisaniu, liczeniu i innych czynnościach szkolnych.
występuje potrzeba stymulacji i usprawnienia funkcji psychomotorycznych.
konieczne jest wyrównanie braków w podstawowych umiejętnościach.